MacHelp24 ostry dyżur dla makowców
-
ZASADY:
- Na wezwanie klienta odbieramy zepsuty komputer i podstawiamy sprzęt zastępczy
- Klient używa zastępczego komputera do czasu diagnozy (czyli do 5 dni roboczych)
- Telefonicznie informujemy o wynikach diagnozy i kosztach naprawy
- Klient podejmuje decyzję o zleceniu lub rezygnacji z naprawy
W każdym przypadku klient jest zobowiązany do zwrotu wypożyczonego sprzętu na własny koszt najpóźniej w następnym dniu roboczym wypadającym po dniu przekazania informacji o diagnozie w godz. pracy biura (9:00-17:00) lub po umówieniu telefonicznym - Wypożyczenie sprzętu można odpłatnie przedłużyć
Zwrot sprzętu zastępczego — zwrotu należy dokonać na adres Wiejska 19, 00-480 WARSZAWA w godzinach pracy biura (9:00-17:00) lub po umówieniu telefonicznym
Zwrot przy przedłużeniu wypożyczenia — w przypadku wydłużenia okresu wypożyczenia na czas naprawy, odbiór sprzętu następuje przy okazji dostarczenia naprawionego komputera z serwisu
-
USŁUGA OBEJMUJE:
- Dojazd do klienta na obszarze Warszawy
- Wynajęcie komputera MacBook do czasu diagnozy
- Usługę polegającą na przełożeniu dysku klienta do komputera zastępczego (o ile istnieje taka możliwość techniczna)
- Odwiezienie komputera klienta do diagnozy
- diagnozę uszkodzenia i wycenę naprawy w terminie do 5 dni roboczych następujących po dacie zdarzenia
- Dostarczenie komputera z serwisu
Koszt usługi — 250 zł netto (307,50 z 23% VAT) płatne na podstawie faktury po wykonaniu usługi
Cena nie obejmuje: kosztu naprawy i wymiany uszkodzonych podzespołów oraz wypożyczenia sprzętu na czas naprawy
Przedłużenie wypożyczenia — 150 zł netto (184,50 z 23% VAT)/1 tydzień
-
WYMAGANIA:
- Klient musi sie wylegitymować dwoma dokumentami tożsamości ze zdjęciem.
- Klient przekazujący sprzęt do naprawy musi podpisać umowę wypożyczenia na swoje nazwisko.
- W przypadku napraw zlecanych na koszt firmy, faktura zostanie wystawiona na podmiot wyszczególniony w umowie jako Odbiorca Faktury.