pronet.pl

pronet.pl , poza standardowym serwisem, oferuje doraźną pomoc dla użytkowników Apple o nazwie MacHelp24. Usługa polega na dostarczeniu klientowi sprzętu zastępczego (MacBook) i przekazaniu do serwisu sprzętu odebranego od klienta w celu diagnozy uszkodzenia. Zgłoszenia przyjmowane telefonicznie (w miarę możliwości) 24h na dobę pod numerem 601 227 386.

pronet.pl uruchomił elektroniczne biuro obsługi klienta. Teraz korzystając z formularza zgłoszeniowego [opcja serwis] możesz złożyć zlecenie bezpośrednio w dziale serwisu a następnie śledzić proces jego realizacji. Uwaga! z bok mogą korzystać tylko użytkownicy zarejestrowani - rejestracja następuje przy okazji złożenie pierwszego zlecenia - podstawowym identyfikatorem klienta jest adres e-mail. bok.pronet.pl obsługuje również zapytania i zamówienia handlowe [opcja sprzedaż]. Wszystkie połączenia z bok są zabezpieczane protokołem SSL (Secure Socket Layer).

pronet.pl zajmuje się serwisem pogwarancyjnym sprzętu komputerowego wszystkich marek. Usługi obejmują: diagnostykę i testy, naprawy elektroniki, konserwację i czyszczenie sprzętu, wymianę podzespołów i elementów obudowy oraz dostarczenie i odbiór sprzętu z autoryzowanego serwisu w przypadku napraw specjalistycznych. Usługi świadczone są w ramach stałych umów i zleceń indywidualnych, firmom i osobom prywatnym, które są stałymi klientami pronet.pl. Dodatkowo w ramach umów możemy zapewnić obsługę napraw gwarancyjnych oraz sprzęt zastępczy na czas naprawy.

Informatycy pronet.pl zajmują się diagnozowaniem i usuwaniem problemów w pracy komputerów i sieci komputerowych. Niejednokrotnie są to problemy wynikające z błędów oprogramowania lub konfliktów wywołanych przez uszkodzone programy lub złą konfigurację sieci. Poważne awarie i utratę danych mogą wywołać wirusy. W ramach prac serwisowych możemy również dokonać aktualizacji lub reinstalacji istniejących programów oraz dokonać legalizacji uaktualnionego oprogramownia (o ile wymaga tego licencja).
Serwis pronet.pl poleca swoje usługi użytkownikom komputerów marki Macintosh. Zapewniamy dojazd do klienta na terenie Warszawy i okolic. Wezwania wyjazdowe realizujemy w ramach stałych umów i zleceń indywidualnych. Poza obsługą wezwań oferujemy pogwarancyjny serwis sprzętu Apple obejmujący naprawę płyt, modułów procesorowych i zasilaczy starych i nowych systemów Macintosh oraz naprawę lub wymianę ich podzespołów, peryferiów i kart graficznych, w tym również matryc LCD.
Serwis pronet.pl zajmuje się kalibrowaniem sprzętu komputerowego: skanerów, monitorów CRT i wyświetlaczy LCD oraz drukarek kolorowych i atramentowych, wykorzystywanych do przygotowania profesjonalnych materiałów graficznych. Proponujemy przeprowadzenie precyzyjnej kalibracji wraz z przygotowaniem profili kolorów dla aplikacji Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe Photoshop i Quark.

Od początku 2008 roku ważność gwarancji na sprzęt Apple jest ustalana na podstawie numeru seryjnego produktu. Sprawdzenie ważności gwarancji (na podstawie numeru seryjnego) można przeprowadzić samodzielnie na stronie https://selfsolve.apple.com.
Ważne! sprzęt Apple objęty jest 12-miesięczną gwarancją producenta liczoną od daty zakupu. W sytuacji upłynięcia ważności gwarancji w systemie przed 12 miesiącami od daty zakupu, aby udowodnić prawo do naprawy gwarancyjnej klient musi okazać dowód zakupu opatrzony datą sprzedaży z wyszczególnionym numerem seryjnym produktu.

kontakt B2B

  • biuro:
    +48 226635075 czynne 9-17
    +48 601227484 czynne 9-17

kontakt B2C

  • sklep kilo jabłek:
    +48 226635076 czynne 9-17
    +48 576227130 czynne 9-17
Jesteś tutaj: Start serwis sprzętowy