pronet.pl uruchomił elektroniczne biuro obsługi klienta. Teraz korzystając z formularza zgłoszeniowego [opcja serwis] możesz złożyć zlecenie bezpośrednio w dziale serwisu a następnie śledzić proces jego realizacji. Uwaga! z bok mogą korzystać tylko użytkownicy zarejestrowani - rejestracja następuje przy okazji złożenie pierwszego zlecenia - podstawowym identyfikatorem klienta jest adres e-mail. bok.pronet.pl obsługuje również zapytania i zamówienia handlowe [opcja sprzedaż]. Wszystkie połączenia z bok są zabezpieczane protokołem SSL (Secure Socket Layer).
Ważne! sprzęt Apple objęty jest 12-miesięczną gwarancją producenta liczoną od daty zakupu. W sytuacji upłynięcia ważności gwarancji w systemie przed 12 miesiącami od daty zakupu, aby udowodnić prawo do naprawy gwarancyjnej klient musi okazać dowód zakupu opatrzony datą sprzedaży z wyszczególnionym numerem seryjnym produktu.