obejmuje wymianę podzespołów i naprawę prostych uszkodzeń oraz aktualizację oprogramowania zgodną z zaleceniami producenta lub twórcy.
pronet.pl odpowiada za dostarczenie i odbiór uszkodzonego sprzętu do autoryzowanego serwisu w wypadkach napraw gwarancyjnych i usług specjalistycznych. Jesteśmy również odpowiedzialni za kontakty z wykonującymi naprawy. Dzięki tak zorganizowanej obsłudze serwisowej cała odpowiedzialność za dobry stan techniczny systemu spoczywa na jednej firmie.
Pracownicy na stałe oddelegowani do pracy z klientem są do jego dyspozycji - użytkownicy systemu na bieżąco mogą im zgłaszać problemy związane z funkcjonowaniem komputerów lub oprogramowania - zadaniem obsługi technicznej jest udzielenie pomocy (porady) i rozwiązanie problemu. Help Desk, czyli wsparcie dla użytkowników realizujemy również przez telefon.
pronet.pl odpowiada za dostarczenie i odbiór uszkodzonego sprzętu do autoryzowanego serwisu w wypadkach napraw gwarancyjnych i usług specjalistycznych. Jesteśmy również odpowiedzialni za kontakty z wykonującymi naprawy. Dzięki tak zorganizowanej obsłudze serwisowej cała odpowiedzialność za dobry stan techniczny systemu spoczywa na jednej firmie.
Pracownicy na stałe oddelegowani do pracy z klientem są do jego dyspozycji - użytkownicy systemu na bieżąco mogą im zgłaszać problemy związane z funkcjonowaniem komputerów lub oprogramowania - zadaniem obsługi technicznej jest udzielenie pomocy (porady) i rozwiązanie problemu. Help Desk, czyli wsparcie dla użytkowników realizujemy również przez telefon.