BOK system zgłoszeniowy

BOK system zgłoszeniowySystemy e-BOK, czyli systemy wspierające obsługę klienta to oprogramowanie przeznaczone dla średnich i dużych przedsiębiorstw oraz międzynarodowych korporacji — współcześnie coraz częściej wykorzystywane również przez firmy o niewielkim rozmiarze i dużym potencjale, kładące nacisk na wysoką efektywność realizacji zadań.

Dla kogo? Jeżeli myślisz, że rozwiązania tego typu nie są przeznaczone dla twojej organizacji, zadaj sobie kilka pytań...

  1. Czy chcesz poprawić obsługę klienta?
  2. Czy chcesz kontrolować przepływ informacji wewnątrz firmy i poza organizacją?
  3. A może ilość zadań wymknęła się już spod twojej kontroli?
  4. Interesuje cię jakie zdania powinny być i są wykonywane, kto za nie odpowiada i jaki jest status ich realizacji?

Jeżeli udzieliłeś twierdzącej odpowiedzi co najmniej dwa razy, potrzebujesz elektronicznego systemu obsługi klienta. Możesz go stworzyć od podstaw lub skorzystać z naszego doświadczenia. pronet.pl służy pomocą w uruchomieniu i dostosowaniu do potrzeb zamawiającego systemów zarządzania zleceniami, systemów e-BOK.

Główne funkcje realizowane przez system to:

1 podtypy systemów zgłoszeniowych to:
   Customer Service, Support, Task Manager,
   Bug Tracker, HelpDesk
2 dane konfigurowane na potrzeby klienta
3 integralną częścią e-BOK jest baza wiedzy
   (Knowledge Base, kb, wiki)

Najważniejsze korzyści z posiadania systemu:

Poznaj!
Pamiętaj e-BOK to bardzo pojemne pojęcie określające różne typy systemów, uzyskanie funkcjonalności odpowiadającej potrzebom konkretnej organizacji wymaga odpowiedniego skonfigurowania systemu.

pronet.pl udostępnia demonstracyjne systemy zgłoszeniowe bazujące na oprogramowaniu Kayako Infotech i  Quality Unit, światowych liderów w dziedzinie tworzenia systemów e-BOK.