BOK system zgłoszeniowy
Systemy e-BOK, czyli systemy wspierające obsługę klienta to oprogramowanie przeznaczone dla średnich i dużych przedsiębiorstw oraz międzynarodowych korporacji — współcześnie coraz częściej wykorzystywane również przez firmy o niewielkim rozmiarze i dużym potencjale, kładące nacisk na wysoką efektywność realizacji zadań.
Dla kogo? Jeżeli myślisz, że rozwiązania tego typu nie są przeznaczone dla twojej organizacji, zadaj sobie kilka pytań...
- Czy chcesz poprawić obsługę klienta?
- Czy chcesz kontrolować przepływ informacji wewnątrz firmy i poza organizacją?
- A może ilość zadań wymknęła się już spod twojej kontroli?
- Interesuje cię jakie zdania powinny być i są wykonywane, kto za nie odpowiada i jaki jest status ich realizacji?
Jeżeli udzieliłeś twierdzącej odpowiedzi co najmniej dwa razy, potrzebujesz elektronicznego systemu obsługi klienta. Możesz go stworzyć od podstaw lub skorzystać z naszego doświadczenia. pronet.pl służy pomocą w uruchomieniu i dostosowaniu do potrzeb zamawiającego systemów zarządzania zleceniami, systemów e-BOK.
Główne funkcje realizowane przez system to:
- elektroniczna rejestracja zleceń przez formularze i e-mail
- obsługa i rejestracja korespondencji prowadzonej z klientami i wewnątrz firmy
- rejestracja zdefiniowanych2 danych związanych ze zleceniem (np. czas poświęcony na pracę nad zleceniem)
- podział na departamenty, typy zleceń, nadawanie priorytetów
- podział klientów na organizacje z przydzieleniem ról klientom w organizacjach
- filtrowanie zadań przypisanych do osoby lub grupy
- wyświetlanie zleceń z uwzględnieniem filtrów
Customer Service, Support, Task Manager,
Bug Tracker, HelpDesk
2 dane konfigurowane na potrzeby klienta
3 integralną częścią e-BOK jest baza wiedzy
(Knowledge Base, kb, wiki)
Najważniejsze korzyści z posiadania systemu:
- efektywne zarządzanie zleceniami
- łatwe określenie statusu zlecenia
- łatwe określenie kto zajmuje się zleceniem
- kontrola czasu realizacji zadania
- ile czasu zostało do wykonania zlecenia
- wskazanie opóźnionych zleceń
- udostępnienie klientowi wglądu w zlecenia z poziomu panelu klienta
- klient może ustalić jaki status mają jego zlecenia
- określić jaki pracownik zajmuje się zleceniem
- dostęp do historii zleceń
- przegląd zleceń własnych i swoich podwładnych
- możliwość kontroli zleceń i kosztów
- statystyki czasu pracy
- raporty otwartych zadań
- dostęp przez Internet z dowolnej lokalizacji i dowolnej platformy sprzętowej, w tym również z aplikacji działających na iOS i Android
Poznaj!
Pamiętaj e-BOK to bardzo pojemne pojęcie określające różne typy systemów, uzyskanie funkcjonalności odpowiadającej potrzebom konkretnej organizacji wymaga odpowiedniego skonfigurowania systemu.
pronet.pl udostępnia demonstracyjne systemy zgłoszeniowe bazujące na oprogramowaniu Kayako Infotech i Quality Unit, światowych liderów w dziedzinie tworzenia systemów e-BOK.