pronet.pl

  • DAM

    Przedstawiamy systemy DAM (Digital Assets Management) służące do zarządzania zasobami cyfrowymi

    DAM / archiwum cyfrowe
  • Adobe DPS

    Oferujemy sprzedaż licencji Adobe®DPS, dodatkowe pobrania, konsultacje i szkolenia

    Adobe DPS
  • Linux/Mac/Win

    Świadczymy usługi informatyczne we wszystkich obszarach działalności biznesowej

    Linux/Mac/Win
  • e-BOK

    Wdrażamy elektroniczne systemy obsługi klienta typu HelpDesk, Customer Service i Support

    e-BOK

system edycyjny

Współpraca z pronet.pl umożliwia skorzystanie z naszej wiedzy w zakresie wyboru i wdrożenia systemu edycyjnego. Celem wdrożenia systemu edycyjnego jest ułatwienie pracy nad publikacją i podniesienie kultury organizacji pracy w zespole oraz zmniejszenie marnotrawstwa czasu i energii pracowników podczas redagowania materiału. Efektem wdrożenia powinno być zmniejszenie kosztów wykonania publikacji i/lub zwiększenie potencjału wydawniczego  zespołu. Dodatkowe plusy to osiągnięcie większej przewidywalności procesu redagowania i produkcji publikacji.

Elementy składowe systemu edycyjnego:

  • Adobe InDesign - program do składu graficznego oraz projektowania dla grafików prowadzących, modyfikujących lub projektujących layouty
  • Adobe InCopy - rozszerzony program do edycji tekstów wykorzystujący stworzony przez InDesign layout strony, daje możliwość korekty, łamania tekstu bezpośrednio na tekstowych kolumnach layoutu
  • Woodwing Content Station - aplikacja przez którą można zarządzać i przeglądać publikację, dostępna przez przeglądarkę internetową lub jako aplikacja środowiska Adobe AIR,
  • WoodWing Smart Connection - aplikacja pracującej na dedykowanym serwerze, oparta o bazę danych i serwer plików i współpracująca z wtyczkami zainstalowanymi na stacjach roboczych z Adobe InDesign lub InCopy

Elementy dodatkowe systemu edycyjnego:

  • Adobe InDesign Server - aplikacja wspomagająca, umożliwiająca wyłączenie z workflow stacji roboczych z Adobe InCopy
  • WoodWing Smart Mover - automat obsługujący cykle tworzenia i archiwizowania publikacji
  • WoodWing Digital Publishing Tools - zestaw narzędzi umożliwiajacy przygotowanie publikacji na tablety (Apple iPad, Samsung Galaxy Tab...)

Smart Connection Enterprise umożliwia grupową pracę na jednej makiecie i zapewnia jednoczesną edycję poszczególnych składników przez wielu użytkowników oraz pełną kontrolę nad postępem prac. Każdy z elementów jest umieszczony w systemie jako oddzielny obiekt, co umożliwia przydzielanie mu indywidualnego statusu oznaczającego postęp pracy i zdefiniowania daty zakończenia dla każdej strony. Informacja o zbliżającym się terminie zakończenia pracy jest wysyłana pocztą elektroniczną w formie przypomnienia i oznakowana odpowiednim statusem w podglądzie.

Grupy robocze mogą być połączone w przepływ pracy i pracować według określonego schematu. Po skończeniu jednego etapu pracy oznakowane odpowiednią zmianą statusu, zadanie zostanie przekazane dalej i kontynuowane w następnym dziale, np. dziennikarz napisał artykuł, który trafił do korekty a po poprawianiu błędów automatycznie wrócił do dziennikarza celem skrócenia lub autoryzacji.

W procesie zbiorowego powstawania publikacji wprowadzane są poprawki i radykalne zmiany. Każda wersja dokumentu czy tekstu jest zapisywana dzięki temu w każdej chwili można wrócić do poprzedniej wersji.

Z dowolnego komputera poprzez Woodwing ContentStation i przeglądarkę internetową można zarządzać całym systemem Smart Connection Enterprise. W szczególności można:

  • obejrzeć całą rozkładówkę, sprawdzić stan postępu prac, ściągnąć PDF
  • wyszukiwać i sortować elementy użyte w danej publikacji lub wydaniu kontrolować stan postępu prac i wysyłać uwagi oraz monity ponaglające
  • napisać artykuł używając stylów obowiązujących w danym wydaniu używając wbudowanego edytora dostępnego przez przeglądarkę
  • wgrać elementy graficzne użyte w publikacji wyeksportować teksty i elementy graficzne
  • sprawdzać pracę podłączonych użytkowników na bieżąco

Dzięki takiej funkcjonalności system świetnie sprawdza się jako narzędzie pracy zdalnej dla pracowników terenowych - fotografików, dziennikarzy i współpracowników - bez dodatkowego inwestowania w oprogramowanie.

Funkcjonalności dodatkowe. Możliwe jest rozszerzanie systemu o dodatkowe funkcje:

  • integracja z programami graficznymi: Photoshop, Illustrator
  • integracja z programami biurowymi: Word, Excel
  • integracja z systemem planowania wydań, reklam, a przez niego do systemu finansowo księgowego
  • licencja do użytkowania równoczesnego a nie na stacje robocze
  • integracja z systemami wiadomości agencyjnych np.: PAP AIP
  • integracja z systemem zarządzania wartościami cyfrowymi
  • integracja z systemem stron internetowych
  • przygotowanie edycji na iPad
  • archiwum artykułów z automatycznym systemem tworzenia metryk
  • możliwość edycji, z równoczesnym podglądem makiety przez stronę internetową
  • wtyczki do InDesign ułatwiające i przyśpieszające pracę nad stronami 

kontakt B2B

  • biuro:
    +48 226635075 czynne 9-17
    +48 601227386 czynne 8-20

kontakt B2C

  • sklep kilo jabłek:
    +48 226635076 czynne 9-17
    +48 663227121 czynne 8-20
Jesteś tutaj: Start systemy wydawnicze