pronet.pl

MacHelp24 ostry dyżur dla makowców

pronet.pl , poza standardowym serwisem, oferuje doraźną pomoc dla użytkowników Apple o nazwie MacHelp24. Usługa polega na dostarczeniu klientowi sprzętu zastępczego (MacBook) i przekazaniu do serwisu sprzętu odebranego od klienta w celu diagnozy uszkodzenia. Zgłoszenia przyjmowane telefonicznie (w miarę możliwości) 24h na dobę pod numerem 601 227 386.
    ZASADY:
  1. Na wezwanie klienta odbieramy zepsuty komputer i podstawiamy sprzęt zastępczy
  2. Klient używa zastępczego komputera do czasu diagnozy (czyli do 5 dni roboczych)
  3. Telefonicznie informujemy o wynikach diagnozy i kosztach naprawy
  4. Klient podejmuje decyzję o zleceniu lub rezygnacji z naprawy
    W każdym przypadku klient jest zobowiązany do zwrotu wypożyczonego sprzętu na własny koszt najpóźniej w następnym dniu roboczym wypadającym po dniu przekazania informacji o diagnozie w godz. pracy biura (9:00-17:00) lub po umówieniu telefonicznym
  5. Wypożyczenie sprzętu można odpłatnie przedłużyć

Zwrot sprzętu zastępczego — zwrotu należy dokonać na adres Wiejska 19, 00-480 WARSZAWA w godzinach pracy biura (9:00-17:00) lub po umówieniu telefonicznym
Zwrot przy przedłużeniu wypożyczenia — w przypadku wydłużenia okresu wypożyczenia na czas naprawy, odbiór sprzętu następuje przy okazji dostarczenia naprawionego komputera z serwisu

    USŁUGA OBEJMUJE:
  1. Dojazd do klienta na obszarze Warszawy
  2. Wynajęcie komputera MacBook do czasu diagnozy
  3. Usługę polegającą na przełożeniu dysku klienta do komputera zastępczego (o ile istnieje taka możliwość techniczna)
  4. Odwiezienie komputera klienta do diagnozy
  5. diagnozę uszkodzenia i wycenę naprawy w terminie do 5 dni roboczych następujących po dacie zdarzenia
  6. Dostarczenie komputera z serwisu

Koszt usługi — 250 zł netto (307,50 z 23% VAT) płatne na podstawie faktury po wykonaniu usługi

Cena nie obejmuje: kosztu naprawy i wymiany uszkodzonych podzespołów oraz wypożyczenia sprzętu na czas naprawy

Przedłużenie wypożyczenia — 150 zł netto (184,50 z 23% VAT)/1 tydzień

    WYMAGANIA:
  1. Klient musi sie wylegitymować dwoma dokumentami tożsamości ze zdjęciem.
  2. Klient przekazujący sprzęt do naprawy musi podpisać umowę wypożyczenia na swoje nazwisko.
  3. W przypadku napraw zlecanych na koszt firmy, faktura zostanie wystawiona na podmiot wyszczególniony w umowie jako Odbiorca Faktury.

kontakt B2B

  • biuro:
    +48 226635075 czynne 9-17
    +48 601227386 czynne 8-20

kontakt B2C

  • sklep kilo jabłek:
    +48 226635076 czynne 9-17
    +48 663227121 czynne 8-20
Jesteś tutaj: Start naprawa iPad, iPhone, iPod MacHelp24 ostry dyżur dla makowców