pronet.pl

zgłoś problem

pronet.pl uruchomił elektroniczne biuro obsługi klienta. Teraz korzystając z formularza zgłoszeniowego [opcja serwis] możesz złożyć zlecenie bezpośrednio w dziale serwisu a następnie śledzić proces jego realizacji. Uwaga! z bok mogą korzystać tylko użytkownicy zarejestrowani - rejestracja następuje przy okazji złożenie pierwszego zlecenia - podstawowym identyfikatorem klienta jest adres e-mail. bok.pronet.pl obsługuje również zapytania i zamówienia handlowe [opcja sprzedaż]. Wszystkie połączenia z bok są zabezpieczane protokołem SSL (Secure Socket Layer).

kontakt B2B

  • biuro:
    +48 226635075 czynne 9-17
    +48 601227386 czynne 8-20

kontakt B2C

  • sklep kilo jabłek:
    +48 226635076 czynne 9-17
    +48 663227121 czynne 8-20
Jesteś tutaj: Start serwis sprzętowy zgłoś problem