pronet.pl

  • DAM

    Przedstawiamy systemy DAM (Digital Assets Management) służące do zarządzania zasobami cyfrowymi

    DAM / archiwum cyfrowe
  • Adobe DPS

    Oferujemy sprzedaż licencji Adobe®DPS, dodatkowe pobrania, konsultacje i szkolenia

    Adobe DPS
  • Linux/Mac/Win

    Świadczymy usługi informatyczne we wszystkich obszarach działalności biznesowej

    Linux/Mac/Win
  • e-BOK

    Wdrażamy elektroniczne systemy obsługi klienta typu HelpDesk, Customer Service i Support

    e-BOK

BOK system zgłoszeniowy

BOK system zgłoszeniowySystemy e-BOK, czyli systemy wspierające obsługę klienta to oprogramowanie przeznaczone dla średnich i dużych przedsiębiorstw oraz międzynarodowych korporacji — współcześnie coraz częściej wykorzystywane również przez firmy o niewielkim rozmiarze i dużym potencjale, kładące nacisk na wysoką efektywność realizacji zadań.

Dla kogo? Jeżeli myślisz, że rozwiązania tego typu nie są przeznaczone dla twojej organizacji, zadaj sobie kilka pytań...

  1. Czy chcesz poprawić obsługę klienta?
  2. Czy chcesz kontrolować przepływ informacji wewnątrz firmy i poza organizacją?
  3. A może ilość zadań wymknęła się już spod twojej kontroli?
  4. Interesuje cię jakie zdania powinny być i są wykonywane, kto za nie odpowiada i jaki jest status ich realizacji?

Jeżeli udzieliłeś twierdzącej odpowiedzi co najmniej dwa razy, potrzebujesz elektronicznego systemu obsługi klienta. Możesz go stworzyć od podstaw lub skorzystać z naszego doświadczenia. pronet.pl służy pomocą w uruchomieniu i dostosowaniu do potrzeb zamawiającego systemów zarządzania zleceniami, systemów e-BOK.

Główne funkcje realizowane przez system to:

  • elektroniczna rejestracja zleceń przez formularze i e-mail
  • obsługa i rejestracja korespondencji prowadzonej z klientami i wewnątrz firmy
  • rejestracja zdefiniowanych2 danych związanych ze zleceniem (np. czas poświęcony na pracę nad zleceniem)
  • podział na departamenty, typy zleceń, nadawanie priorytetów
  • podział klientów na organizacje z przydzieleniem ról klientom w organizacjach
  • filtrowanie zadań przypisanych do osoby lub grupy
  • wyświetlanie zleceń z uwzględnieniem filtrów
1 podtypy systemów zgłoszeniowych to:
   Customer Service, Support, Task Manager,
   Bug Tracker, HelpDesk
2 dane konfigurowane na potrzeby klienta
3 integralną częścią e-BOK jest baza wiedzy
   (Knowledge Base, kb, wiki)

Najważniejsze korzyści z posiadania systemu:

  • efektywne zarządzanie zleceniami
    • łatwe określenie statusu zlecenia
    • łatwe określenie kto zajmuje się zleceniem
    • kontrola czasu realizacji zadania
      - ile czasu zostało do wykonania zlecenia
      - wskazanie opóźnionych zleceń
  • udostępnienie klientowi wglądu w zlecenia z poziomu panelu klienta
    • klient może ustalić jaki status mają jego zlecenia
    • określić jaki pracownik zajmuje się zleceniem
    • dostęp do historii zleceń
    • przegląd zleceń własnych i swoich podwładnych
  • możliwość kontroli zleceń i kosztów
    • statystyki czasu pracy
    • raporty otwartych zadań
  • dostęp przez Internet z dowolnej lokalizacji i dowolnej platformy sprzętowej, w tym również z aplikacji działających na iOS i Android

Poznaj!
Pamiętaj e-BOK to bardzo pojemne pojęcie określające różne typy systemów, uzyskanie funkcjonalności odpowiadającej potrzebom konkretnej organizacji wymaga odpowiedniego skonfigurowania systemu.

pronet.pl udostępnia demonstracyjne systemy zgłoszeniowe bazujące na oprogramowaniu Kayako Infotech i  Quality Unit, światowych liderów w dziedzinie tworzenia systemów e-BOK.

kontakt B2B

  • biuro:
    +48 226635075 czynne 9-17
    +48 601227386 czynne 8-20

kontakt B2C

  • sklep kilo jabłek:
    +48 226635076 czynne 9-17
    +48 663227121 czynne 8-20
Jesteś tutaj: Start e-BOK